Namnbyte?

Mamma, varför döpte inte ni mig till Camilla Elina Beslutsångest Mattila? Det hade verkligen passat mig hur bra som helst, för jag kan aldrig bestämma mig över någonting. Det kvittar t.o.m. om saken gäller något litet, som vilket godis man ska köpa, eller något betydligt större. Just idag har jag funderat mig tokig på saker och ting. Jag är verkligen den som lever efter magkänslan och mina plötsliga idéer. Idag har jag bestämt mig för att inte bo på Örnäset i Luleå efter juni månad i år. Om det var ett bra beslut eller inte lär jag märka av senare i år, men just nu känns det som ett steg framåt. Vart jag tar vägen återstår att se, men jag har siktet inställt på ett ställe jag trivs väldigt bra på! :-)

För att gå från en sak till en annan måste jag säga att jag är förvånad över att jag är trött. Visserligen är jag nästan alltid trött, men förra natten (om man ens kan kalla det natt) sov jag från ca 21:00 till 07:00. Hur jag kunde somna så tidigt har jag ingen aning om, men det måste ha varit "Lundbohmdagen" på skolan som tog mina krafter. Dagen var lika trevlig som förra året, och i princip enda stora skillnaden var att jag nu var gruppfadder istället för gymnasie-elev. Dagen avslutades med tre rätters middag och underhållande i form av en komiker. Vardagslyx möjligtvis!

För att nu inte vänja mig vid lyx ska jag fortsätta äta mina vindruvor, som denna gång smakade skit! Man kan helt enkelt inte äta godis varje dag (tyvärr).


/ Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0