Stressigt

Ibland blir jag allt bra imponerad av mig själv. Imorse vaknade jag fem minuter innan bussen kom, men hann till den ändå. I vanliga fall hade jag stannat hemma första passet och åkt in senare, men eftersom vi hade en obligatorisk övning hade jag inget val. Att jag sedan sett ut som fan själv är en smäll jag får ta. Det finns säkert ändå alltid någon som ser värre ut. ;-)

Nu befinner jag mig hos familjen i Korva och har hunnit promenera en sväng med Theo och badat bastu efter det. Det är verkligen två saker jag saknar när jag är i Luleå - en hund att promenera med (eller bara någon överhuvudtaget) och bastun! Tur att det trots allt bara är 17 mil mellan Korva och Luleå.


/ Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0