Söndag

Jag måste börja med att säga att Nokia-telefoner inte är att underskatta! Även om den flygit i backen fungerar den hur bra som helst, till skillnad från min Sony Ericsson w995 som mötte sin död igår helt utan anledning. I ena stunden läser jag mitt sms, och när jag i nästa ska börja svara så dör den. När jag kom hem försökte jag få liv i den genom att försöka ladda den, men då är tydligen inte batteriet av märket "Sony Ericsson" mer. Jag tror att jag ska börja följa Dannes spår att följa Nokia istället för att hylla Sony Ericsson, för min telefon kan ta sig!

Idag hade jag tänkte plugga kemi, men jag får se hur det går med den saken. Just nu är det så fint väder ute att jag gärna går dit istället för till mitt skrivbord. För att tillägga behöver jag inte städa ute för att kunna gå dit, medan mitt skrivbord liknar ett avlastningsbord just nu. Kan ingen bara lära mig att sluta vara så slarvig ibland? :-D


/ Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0