Sommartid

Konstigt nog missade jag inte att ställa om mina klockor, förutom en då. Jag trodde att jag vaknade relativt tidigt, men efter en titt på mobilen märkte jag att klockan ju var mer än jag trodde. Ingen skada skedd, för jag har inga planer för dagen och är hur pigg som helst! Jag hade tänkt gå till stan en sväng, men eftersom det snöar kanske jag stannar hemma ändå. Inget fel på snö i övrigt, men jag hatar att bli helt täckt med snö när jag promenerar.

Allt är inte bara solsken idag, för jag trodde verkligen att min dator gått sönder för ett tag sedan. Just när jag stängde av datorn på natten ville den uppdatera något, så jag lät den göra det helt enkelt. När jag väl ska starta datorn på morgonen är den död. Allt var svart, och vid ett tillfälle kom det upp uppgifter om att den inte kände igen inloggningen. Datorer är inte riktigt min starka sida, så jag var nära att ringa pappa och be honom om hjälp innan datorn som av ett under startade. Att det alltid ska hända mig!


/ Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0