Snart!

Nu är det inte alls länge kvar till påsk, vilket även min granne uppmärksammat då han äntligen plockat ner julpynten! Jag skulle aldrig kunna ha en tänd adventsljusstake i fönstret från i början av december till nästan början av april. Jag var nära på att kasta in en lapp åt grannen genom brevinkastet, men det blev aldrig av. Om någon annan gjorde det, eller om han bara själv kände sig redo för att plocka ner vet jag inte, men dags var det!

Eftersom det snart är påsk är det även snart "lov". De senaste dagarna har jag pluggat, pluggat, pluggat och pluggat. Förhoppningsvis kan jag då passa på att njuta av att vara ledig i påsk. Mest troligt får jag dras med matten då också, men absolut i mindre omfattning än nu. Jag är rent av imponerad av hur mycket jag lyckats åstadkomma i "pluggväg" de senaste veckorna. Aldrig hade jag kunnat tro att jag kunde vara så ambitiös!


/ Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0