Jag är less!

När i all världen ska det bli vår? Antingen är det smällkallt eller snöstorm. När det sist var något där emellan minns jag inte ens. Idag var det snöstormens tur, och behöver jag ens säga att det inte var kul att gå ut? När jag var bort mot stan fick man bokstavligen plumsa på några ställen. Samma gäller här vid mig. Frågan är om Luleå kommun vet vad snöröjning är för något? Tacka vet jag Korva, där farfar minsann är snabb på att ploga undan snön!

Idag var vi lediga från skolan, och meningen var att jag skulle plugga. Vad har jag då gjort? Jo, allt annat förutom pluggat. Kanske är det dags att ersätta datorn med antingen en kemi- eller fysikbok en stund. För att inte tala om allt annat jag borde göra. Kan ingen bara stoppa tiden ett tag? Då kanske jag hinner åka till Övertorneå med mamma eller pappa imorgon också. Innan det är det tänkt att jag ska hinna gå på en företagskväll med Boliden på skolan, tvätta kläder, gå på en fysiklektion och rätta en fysikrapport. Ge mig lite energi, så kanske jag hinner städa och packa idag i alla fall!


/ Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0