Bort med snön!

Nu hatar jag verkligen snö så mycket som det går! Inte nog med att det är svårt att ta sig fram när snöröjningen tydligen inte fungerar som den borde, utan tydligen är de så slöa på att röja bort snön här att dörrar fryser fast. Nu var det inget allvarligare än dörren till tvättstugan som frusit fast, men eftersom min tvättkorg var proppfull med kläder var det verkligen irriterande. Efter att samtal till Lulebo har jag nu två IKEA-kassar med ren tvätt framför mig. Frågan är bara när jag ska orka hänga upp allt?

Om ett par timmar borde mamma och pappa dyka upp i Luleå också, vilket innebär att jag åker hem idag istället för imorgon. Jag åker hellre bil hem och missar en föreläsning, än åker buss. Jag längtar verkligen till våren då jag kan börja cykla istället för att ta lokalbussarna i stan också! Åtminstone för det mesta. :-)


/ Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0