Söndag

Nu har jag sett mina sista timmar OS för den här gången. Även om antalet timmar går upp till väldigt mycket ångrar jag inte en sekund av dem! Vilket OS Sverige gjort! Aldrig hade jag vågat hoppas på så många medaljer. Fem guld, två silver och fyra brons! Svenska skidlandslaget är helt enkelt hur bra som helst! Nästan alla medaljörer åkte hem med flera medaljer! Helt sjukt bra! 


Johan Olsson, som tog sveriges sista medalj i detta mästerskap!

Även helgen lider mot sitt slut, och den här gången har jag inte suttit bänkad framför tv:n och datorn, vilket jag i vanliga fall gör om jag blir kvar här i stan. Istället har Elise varit och hälsat på mig, och det har varit fart på det hela. Vi har hunnit springa på stan och köpa alldeles för mycket saker, ätit alldeles för mycket godis (och annat onyttigt) och sovit alldeles för lite. Tvättiden imorse var inte att tala om, utan både jag och Elise låg som strandade valar i min säng och ville fortsätta sova. Det är ju en dag på onsdag också! ;-) 


/ Camilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0