Onsdag

Nu börjar jag känna mig betydligt friskare, så imorgon är det back to school som gäller för min del. Imorse kollade jag kemiföreläsningen hemma, och det var minsann en sliten tjej jag såg i spegeln när jag steg upp. Igår var jag så trött och kraftlös att jag somnade mitt i skidskytten. Detta med kläderna på och allt. Dock vaknade jag till under natten och rättade till detta. Jag tippar på att jag måste ha somnat redan innan tio, men ändå var jag himla trött när det efter tio timmar var dags att vakna.

Idag ska jag hämta ut ett paket, handla och plugga. Eftersom jag missade en deltenta i kemi igår får jag försöka att hålla minnet färskt vad gäller det också. Dock är det mestadels nästa del i kemi som gäller, samt fysik. Jag får hoppas min lathet inte tar över idag, för jag borde städa min lägenhet också. För att inte tala om att jag missade min tvättid i måndags för att det var OS på tv. Hela världen borde helt enkelt få stanna till under OS, speciellt om det visas på kvällar och nätter. :-)


/ Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0