Tisdag

Den här dagen har rusat förbi mig i ilfart. Det började med att jag försov mig på morgonen och slutade med Desperate housewives på tv. Där imellan har jag verkligen inte haft mycket tid över till annat. När jag kom hem från skolan hann jag nätt och jämnt äta, se på One three hill och springa ut till bussen. Väl hemma efter träningen hann jag bara duscha innan det var dags för tv-tittande. Och nej, jag är inte någon "tv-nörd", men på tisdagar är det två bra program efter varandra som man bara måste se på.


Idag blev det inte mycket projektarbete för vår del. På torsdag ska vi försöka ta igen oss en aning. Då har vi nog en chans att bli klara i hyfsat god tid. Det är inte precis mycket vi har att göra, men vi har drabbats av någon slöhetsattack. Bristande intresse är nog också ett skäl till varför det går långsamt framåt.


Annars har dagen varit riktigt bra. Idrottslektionen var rolig. Basketen var rolig, jobbig och givande. Tv-programmen var bra. Jag har hunnit få i mig ordentlig mat. Det enda som i princip varit, och är, dåligt är att Internet inte vill fungera på min dator. Den här gången beror det nog inte på virus i alla fall, så jag hoppas på att den blir sig själv igen snart. :-)



Kram på er!

/ Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0