Uträttat ärenden

Nu är jag hemma igen efter att ha uträttat massor med ärenden ute på byn. Först skulle vi fara till isladan för att kolla när brorsan och de hade ett ispass, sedan var det biblioteket, banken, apoteket och Ica. Jag fick övningsköra också. :-)

Jag vet inte riktigt vad jag skulle ta och hitta på idag. Mamma föreslog att jag skulle gå ut och klippa klart gräset, men jag vet inte om jag är så intresserad av den idén. Hellre skulle jag baka något, men krafterna till det finns nog inte idag. Ta det lugnt och bara göra roliga saker låter mycket bättre, men så kommer vi ju till det svåra - vad är roligt egentligen? Man lessnar på allt förr eller senare, så är det bara.


/ Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0